Müügitingimused

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. 

Veebipoe miinimum tellimus on 50€.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Toodete hinnad sisaldavad käibemaksu.
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kauba kogusest, ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. 

Tellimuse vormistamine 

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda Maksekeskus AS lehel, kus saate sooritada makse internetipangas või maksekaardiga. 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. 

Kohaletoimetamine 

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti. 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 14 tööpäeva jooksul alates 

müügilepingu jõustumist.  

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. 

Tarnetingimused Eestis (väljaspoole Eestit tellimusi ei saadeta):

  1. Tulen ise järele Tallinnas 0 eur
  2. Kuni 30kg pakk 10 eur (ukseni)
  3. Väike Kaubaalus 30-100kg 30 eur (roklaga ukseni kui võimalik)
  4. Suur Eurooalus 100 +kg 60 eur (roklaga ukseni kui võimalik)
  5. Paigaldusteenus sisaldab tuppa sisse tassimist/kaupadee väljavõtt/kokkupanek/pakendite äravedu 50 eur/tk  Tallinn/Harjumaa Tallinn/Harjumaa & Tartu/Tartumaa (mujal hind kokkuleppel)

Taganemisõigus 

Pärast tellimuse kättesaamist on tellijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tarbijakaitseseaduse mõistes on tarbija eraisik.

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, avatud või mingil muul moel kahjustatud kauba saaja poolt ning peab olema pakendatud originaalpakendisse samasugusel viisil kui kaup saabus.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba
olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises
poes. 

Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on veebipoel õigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti addressile info@fysioline.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui kui tagastamise põhjus esineb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates tagastatava kauba kättesaamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on
eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 

Pretensiooni esitamise õigus 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli
olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest
ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@fysioline.ee või helistada telefonil: +372 6459030 

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest
ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. 

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15
päeva jooksul. 

HINNAINFO

Kõik Fysioline veebipoes toodud hinnad on eurodes (€), sisaldab käibemaksu 20%. Toote hinnad ei sisalda transporti, transpordi viis tuleb ostukorvis valida.

Fysioline veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.fysioline.ee?

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Tellimust saavad esitada ainult täisealised ja teovõimelised Tellijad.

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  2. Avage ostukorv.
  3. Valige ostukorvis transpordi viis ning täitke “arvuta transpordikulud”
  4. Vajutage linki MINE MAKSMA
  5. Täitke ARVELDUSE ANDMED väljad ning kinnitage transpordi valik.
  6. Valige makseviis.
  7. Tutvuge privaatsuspoliitika ja müügitingimustega.
  8. Vajutage ESITA TEllIMUS ning Teid suunatakse Maksekeskus AS lehele, kus saate sooritada makse internetipangas või maksekaardiga.
  9. Pärast õnnestunud makse sooritamist suunatakse teid tellimuse lehele